【50歲仲係咁靚!】翁虹似25歲有原因:多得…

    「美魔女」翁虹今年出道30周年,而且即將「入五」,意義更為重大。

    為了紀念這個特別日子,每年都會搵專人度身訂造拍攝專輯的她,今次足足換了30多套服裝、影足20多小時,她笑言:「好多朋友讚出嚟效果比實際年齡『一半有找』,50歲可以保持咁嘅狀態,講真絕對唔容易,多得我老公(Will)長期『嫌棄』我。其實家庭係我嘅避風港,令我可以安定落嚟,遇到Will再生埋囡囡『小水晶』,人生真係好圓滿,我覺得依家先係自己最黃金嘅時代。」

    翁虹入行至今,不經不覺已拍下逾100部作品,粉絲計劃為她剪輯一個紀念版,問到還有甚麼慶祝活動?她說:「我正進行地獄式集訓,暫時未能透露,等大家到時睇到會有驚喜!」她回顧多年來生命中有好多貴人,亦有不少人誤解她,但坦言早已放開:「我係一個簡單又單純嘅人,時間讓大家終於了解到一個真正的我。」她明白要能收能放,善待自己才是最重要。

    (on.cc東網)

    SHARE