【就快第三期】承認患腸癌 要坐月

    「Morning…坐月子,這一刀,知道媽媽的愛,是如此偉大。大叔日記」

    呢位坐月大叔林利,即係前小虎隊成員、《學警狙擊》周海媚個社團大佬老公杜亦天——現年52歲嗰個林利。

    點解坐月?如題,因為腸癌,發現時已是第二期末期,就快第三期。林利一直生活作息都正常,十點就瞓,清晨五點起身,又鍾意晨運,但癌魔還是找上門。但亦托賴因為林利個底打得好,所以手術後康復進展不錯,話咁快已經跑上台,為隊友胡渭康演唱會又唱又跳。

    右圖是林利感謝聯合醫院醫護人院悉心照顧。

    胡渭康當然知道林利出咗事,擔心到不得了,但林利一上台唱唱下歌已經唔記得痛。兩人合唱咗首《伴我啟航》,胡渭康笑老友:「佢真係好兄弟,今日病,割完包皮都撐我,你今日唔好咁用力。」

    呢頭出院,轉個頭林利就去咗為胡渭康個唱任嘉賓。

    林利首次透露患癌一事。他稱這半年來不時發現大便帶血,最初自我安慰是痔患,後來見政府呼籲年過半百者最好接受腸道檢查,林利就去了,一驗之下發現是腸癌第二期尾。林利表示當時佢仲接咗個美國登台Job,所以登完台先至入院做手術,仲識講笑話自己好似孕婦生仔咁要剖腹。

    因為腫瘤太大,超過11cm,做唔到微創。醫生手勢好,病人又聽話,手術順利。林利亦乖乖咁好似孕婦產子後在家中坐月——話就話係「坐月」,但林利上月29號做完手術出院,今個月2號就跑咗上台同胡渭康RE-U。睇番林利fb上嘅大叔日記(佢真係咁樣嗌自己),篇幅唔長,但有心思。入院當日一大早貼一張懸崖上的人嘅罐頭相,寫道:「Morning…07:00生命中很多事情不能做主的時候,也默默的挺過去,經歷了什麼都不重要了,反而如何堅強和樂觀的向前走著,進入時光隧道^^大叔日記」

    與胡渭康兄弟情幾十年不變

    出院後keep住寫報平安,得閒坐下巴士、同媽媽行街市,話:「正面態度,抵抗身上惡毒,第八天出關了,感謝密友們和家人支持,放在心底深處….出院第一件事要做的,與媽巡視業務,另外2月2號胡渭康演唱會見^^大叔感恩」

    林利:「癌症並不可怕,態度決定一切」。祝大家身體健康!

     

     

     

     

    (Apple Daily)

    SHARE