【龔嘉欣唔擔心】 姚子羚出嫁之日係分居之時

    找到一個同居閨蜜十分幸福!

    「少婦聯盟」的龔嘉欣和「胡說八道會」的姚子羚一直以來也是同居閨蜜,她們經常以「愛人」相稱,甜蜜滿瀉。二人於數年前收養了一隻被遺棄的唐狗,並將牠改名為「通仔」,好姊妹與狗狗一起生活得十分快樂。

    嘉欣和子羚於數年前收養了一隻被遺棄的唐狗,並將牠改名為「通仔」。(網上圖片)

    能成為同居閨蜜,對方定必有其吸引之處,問到嘉欣覺得子羚如何時,她大讚子羚:「心地好、心軟,同埋佢真係一個好好嘅女仔嚟。佢都係一個好好嘅聆聽者,又玩得,佢好玩得、好講得笑。」

    談到當初為何決定住在一起,嘉欣說:「無㗎,大家話不如搬出嚟。」二人就這樣開始同居了,嘉欣表示因為當時住得很遠,駕車來回十分費時,令她缺乏休息時間,便決定要搬近一點。縱然「相處好同住難」,嘉欣卻從沒試過與子羚吵架,或許這就是二人的緣份。

     

    嘉欣指曾試過出外工幹時與其他人同房,但即使時間短,對她來說都不容易:「我發覺就算係咁短時間,唔啱嘅人都會有啲啲嘅磨擦。可能同子羚性格都係咩都講,且唔介意去做埋對方嗰份。有時可能佢好攰,返到嚟除咗啲衫就擺咗喺沙發,我會幫佢摺。又可能我趕住出門口,擺咗啲鞋喺地下,佢又會幫我收返好。」

    嘉欣和子羚性格相互配合,生活中不乏快樂事件,嘉欣分享一件小趣事:「佢(子羚)成日打爛野,好得意嘅,佢係唔會救嗰樣物件。例如佢見到隻杯跌落去,我會同佢一齊(大叫)『啊!』但大家係無Action諗住去救隻杯,咁佢就跌咗落地下,大家就係度笑。你又唔郁我又唔郁,係呀佢都跌落去㗎啦,都幾搞笑。」

    「天下無不散之筵席」,談到子羚出嫁之日將會是二人「分居」之時,嘉欣直言不擔心:「佢如果嫁得出快啲嫁喇!為佢開心,反而我唔會諗驚佢搬走或者點,都會想佢搵到一個好錫佢嘅男仔,有佢嘅家庭,希望佢嘅愛情又好事業又好。」若然有天任誰要搬走,相信她們也不捨得對方。

    (bastillepost)
    SHARE