【嬲足大台十年】向海嵐:要問樂小姐先至知

    向海嵐係98年四料港姐冠軍——兼奪最上鏡小姐、都會動感大使及環球美態大獎。當年佢係大熱摘冠,但所謂大熱,唔係坊間,而係因為佢個姓氏令人聯想,而且嗰陣向海嵐個下巴仔都好突出下……

    點都好,總之那些年嘅向海嵐,成為無綫旗下藝人,曾參演《刑事偵緝檔案》、《金裝四大才子》、《七姊妹》及《帝女花》等劇集,備受力捧,00年的《楊貴妃》、02年的《無頭東宮》及05年的《胭脂水粉》更擔正女主角,扮演的奸角令人印象深刻。

    但向海嵐喺無綫嘅時間線,只係去到2005年。之後,突然工作量大減,08年向海嵐索性告別娛樂圈,轉行去大陸做公關。

    經歷都幾似當年張兆輝喺無綫由小生變成林峯身後嘅佈景板咁…當年佢接受周刊訪問,就訴苦謂:「我試過四個月冇工開,當時好迷失,唔知自己有咩唔妥。最後同公司傾,佢哋就安排我做一套新劇,仲話因為係我,所以已經加多咗劇情同俾多啲機會我發揮。不過,當我接咗套劇之後,先知個角色係做一個公司高層,開會我要坐喺度,其實唔係一個好有發揮嘅角色,只係公司啲普通職員咁樣。」

    07年底播完佢做第三女主角嘅《建築有情天》(方中信、伍詠薇嗰套),向海嵐就同無綫講Bye bye,由慧妍雅集永遠榮譽會長朱玲玲鋪橋搭路,安排佢入羅康瑞旗下嘅上海新天地、幫瑞安集團擔任公關工作。2013年向海嵐重返娛樂圈,去年5月簽約汪子琦旗下,但最近合作已告終。向海嵐現身商台節目《1圈圈 星光背後》主持梁泰來訪問,佢話,其實呢,佢係唔介意做配角,但希望自己嘅角色,會係重要嘅角色:「喺最後一套劇,我主角變配角,是其中一個令我不想再留喺呢度嘅原因。其實我唔介意我係唔係做主角,我覺得只要我嘅角色喺一套劇裡面係有一個影響力,我已經好滿足。

    「譬如有一個例子,我成日講嘅,就係《胭脂水粉》。嗰套劇我唔係主角,但故事最後有一個轉折位,就係原來所有壞事都係我做出嚟嘅,而呢啲事係影響成個家族發生咁多事出嚟。到依家仲有好多人會記得我喺嗰套劇裡面所飾演嘅奸角,我就會覺得咁樣已經滿足到自己。」

    至於點解由主角變配角,向海嵐話佢自己都唔明點解公司會有咁嘅安排,但直認同公司發展方向不一,所以離開:「當時真係覺得佢哋不斷俾我嘅角色都係唔特別重要,或者唔特別討好嘅角色,至於備唔備受樂小姐(樂易玲)重用,咁就真係要問佢先至知。」

    向海嵐話:「我自問自己係一個幾有禮貌嘅人,亦唔係一個會亂講嘢同容易得罪人嘅人。所以我就好好奇,點解公司會有咁樣嘅策略,呢個真係要問對方。我自己覺得既然我同公司嘅發展方向不一,咁就係時候要分開喇。」唔知係咪心中有刺,所以向海嵐之後復出娛圈,大家問會否重返無綫,佢就答:「有興趣了解新電視台。」明晒。

    (蘋果日報)

    SHARE