【父女戀告終?】唐文龍:知道得越多…

    因為一張相,令黃文意呢個名多咗人認識。

    有個富爸爸嘅「36D咪神」黃文意(Mandy)去年11月17日,即唐文龍48歲生日當天,喺ig貼咗一張兩人去睇大佛嘅合照,但之後秒刪,然後又被傳媒影到佢哋一齊食飯,隨即傳出父女戀。

    黃文意早前喺ig貼與唐文龍合照,但好快就刪咗。 (ig圖片)

    事後兩人雙雙否認,稱只係好朋友。不過,近日有報道指Mandy係奀星借唐文龍上位,唐文龍噚日突然喺ig貼咗一張好失落嘅黑白相,留言﹕「有時候,知道得越多,發現自己其實懂得很少。」唔通同Mandy嘅緋聞有關?!

    被人話係奀星搏上位嘅Mandy當然好唔開心,噚日亦有在ig撰寫長文反擊,自比一隻渺小螞蟻。

    佢話﹕「媒體是一個二元對立的世界,有人說你是『神』,亦有人說你『奀』。『神』:認可你的地位;『奀』:視你如螞蟻般渺少。老實說,我也真的認為自己很渺小,但渺小並不代表我品行不好,需要踩著別人的頭往上爬。我相信一隻渺小的螞蟻有能力慢慢地爬向高處……蟻有尊嚴,亦有能力變得強大,因為她有同伴。」

    對於被指奀星搏上位,黃文意都有撰長文反擊。(ig截圖)
    Mandy話係認識呢位友人(應該係指唐文龍)之前,已經上過C1頭條,而且最近亦避席公開活動,反問「上位的通道在哪呢」?Mandy喺另一個post就話自己歡迎每一個願意同佢交朋友嘅人,仲話﹕「到o依家呢刻,我仍然相信『存好心、做好事、說好話』會為人帶嚟好運氣。雖然好多時我因為咁而產生好多誤會,但起碼我無傷害過任何人。」
    (Apple Daily)
    SHARE