【又有咗?】鄭中基太太怕醜點頭

    鄭中基與太太余思敏、白只、顏卓靈及周秀娜等出席電影《大樂師。為愛配樂》首映禮時,對於憑該片角逐應屆金像獎「最佳男主角」獎項,鄭中基坦言心情不緊張,因為之前入圍過,反而「最佳原創音樂」輸了,好想邊度輸邊度拿返來,所以會瞄住這個獎項,又認為每個對手也是勁敵。


    談到戲中的表現獲得讚賞,他說:「我諗導演有阻止我做好多野,有幾個Take搞笑咗,今次喝止我搞笑,否則忍唔到。」在旁的太太余思敏笑言當日有睇公布金像獎名單的直播,也戥老公緊張,又笑謂會為老公揀戰衣出席金像獎頒獎禮,盡力而為搞到老公好靚仔。鄭中基聞言搞笑謂:「呢樣最難。」

    鄭中基 余思敏的圖片搜尋結果

    他續說曾做金像獎司儀好緊張,反而今次會坐在台下的心理壓力不會好大。問到可有信心一擊即中?鄭中基即時登大眼睛,便說:「所以導演話gag啲唔應該gag嘅野。」隨即追問可會追生B?余思敏即點頭,但鄭中基笑笑口謂:「我問你又擰頭。(獲獎同生B也一擊即中?)睇下點先啦!有冇咁筍先。」

     

    (singtao)

    SHARE