【多得一個人鼓勵】拍完《皆大歡喜》患情緒病

    趙學而日前接受大台節目《StarTalk》專訪,大談將舉行入行首個紅館演唱會及入行多年感受。佢話:「紅館大咗,擔心自己體力能否應付,亦緊張自己表現,所以要練氣,我有跟老師上堂學唱歌同玩空中瑜伽練肌肉,肌肉緊啲身型都唔同啲,着衫會好睇啲。」

    趙學而接受節目《StarTalk》專訪。

    趙學而話以前拍《皆大歡喜》時個人做乜都好急,被謝天華叫佢做「狂燥婆婆」,之後套劇完咗,一下子停落嚟,成個人有啲迷失。

    趙學而 皆大歡喜的圖片搜尋結果

    《皆大歡喜》劇照

    佢話﹕「有中年危機,患上情緒病,多得林一峰喺工作同生活上嘅指引,當時同佢合作做咗《一期一會》音樂劇,係佢哋嗰團火刺激到我,而黃偉文搵我翻唱《最佳位置》亦喺事業上幫到我好多。」佢又話:「o依家我喺工作上唔會刻意追求乜嘢,有工作就去做,我係一個隨遇而安嘅人,我同我老公步伐一致,大家都係慢活嘅人,去到呢個階段,人又嫁咗,要錫自己多啲,享受下靜落嚟嘅時間,就算有幾多困難都會過,只要搵到自己嘅心態去面對就得。」

    趙學而同老公步伐一致,學會慢活。

    (Apple Daily)

    SHARE