【肥咗57磅】琦琦佗B頭三個月乜禁忌都做齊哂⋯

    講到女兒任晴佳(Ella),琦琦總有講不完的快樂事。回想當日懷孕,自己懵然不知,更險出意外。

     

    「大肚嗰時真係唔知,仲好忙,飛來飛去,只係覺得個肚唔舒服,老公就話去睇下醫生,我係完全冇諗過自己大肚。我喺床上面,醫生話:『恭喜你!你有咗BB!』我話:『係咩?』,即刻啲眼淚嘩嘩聲流出嚟,因為真係冇諗過,係一個surprise。我之後即刻打俾華哥,聽到佢喺電話嗰面大叫。」

    儍呼呼大肚,懷孕頭三個月是高危時段,琦琦竟然去了泰國跳水:「我去咗海邊玩,又跳水,又著高跟鞋,又飲椰青,乜都做晒,好彩無焗桑拿。我即刻同醫生講:『死啦,我咁咁咁咁,又坐飛機!』好彩冇事,真係上天俾嘅。」

    本來名模keep fit大過天,琦琦為了腹中骨肉,積極進補,一胎就胖了57磅。「我知道大肚之後,醫生叫我飲牛奶,我就飲牛奶:朋友叫我食藍莓就食藍莓,一日食七種水果,食到自己好鬼肥,肥咗57磅。不過肥唔緊要,只要佢健康就得。」

    暫停所有工作,懷孕那段日子,琦琦每日留在家中睇電視,和朋友見面,心情輕鬆,非常開心,「原來人生最幸福係做媽媽。你睇住BB喺肚入面一日一日大,個腳板仔踢你呀,係好enjoy。到生嗰陣,我咁大個人,從來未住過醫院,我好怕好怕醫生。嗰日瞓喺手術床上面,望住啲燈,真係好驚好驚。麻醉師話,你唔使擔心,數三下,數完真係瞓著,之後一睜開眼,醫生就同我講:『琦琦,你生咗個好靚嘅女』。」當日6磅3的小嬰兒,如今已長成170cm的美少女了。

    (蘋果日報)

    SHARE