【恭喜恭喜】龔嘉欣認有⋯

    藝人龔嘉欣(Katy)出席香港國際珠寶展活動,她表示相信每個女人都會喜歡珠寶,自己就非常喜歡鑽石。Katy透露去年買了一粒1卡心型鑽石,並把它用作做鑽石戒指,作為獎勵自己一直努力工作。

    她說:「嗰陣話畀契媽想買啲嘢,開頭都唔敢同佢講買石,後尾佢知道咗都覺得鑽石好保值,所以佢都鼓勵我去買石嘅,佢仲幫我揀埋。(買咗幾錢?)5位數字囉,依家希望每年買一粒。(會唔會試吓6位數字?)今年可以嘗試吓嘅,自己都鍾意買石嘅。(有冇男仔送過咁貴嘅嘢畀你?)留番畀男友第時同我求婚嗰陣先買啦,拍拖嘅話都喺自己買番啦。」

    問到元宵節有何安排,龔嘉欣表示已經約了譚凱琪和沈卓盈到陳凱琳家中玩「煮飯仔」,每人都會下廚炮製一款餸菜。問她為何在元宵節只約了少婦聯盟成員,她笑言:「之前佢哋情人先各有各節目,所以佢哋都好有義氣,元宵節都撇低晒另一半嚟陪我,所以到會影吓靚相擺上網。(你有心儀對象未?)有嘅,了解中囉,係圈外人嚟嘅。」

    (on.cc東網)

    SHARE