【同胡定欣一樣?】胡說八道公開迫婚

    「阿邦,唔好怪我。」阿邦,係指的士邦——姚子羚男友、身家過億兼有過百部的士嘅的士邦鄭子邦。

    去年胡說八道會一眾成員拉隊出埠為無綫拍旅遊節目《胡說八道真情假期》,又喊又笑好不感人,其中一集仲搞咗場大龍鳳,話胡杏兒睇中咗一個地方,好適合姚子羚同阿邦舉行婚禮,場大龍鳳仲出埋阿邦個mask,令步入教堂嘅姚子羚相當之「驚喜」。

    李施嬅仲扮姚爸爸,同「阿邦」講:「我依家將個女交俾你,你幫我好好咁照顧佢。唔好令我失望。要令到佢開心,起居飲食都要照顧佢,帶佢去多啲旅行。」

    說時姚子羚已經感動到哭笑不得。「迫婚」大龍鳳之後,姚子羚正接受訪問講感受,佢話:「其實頭先我已經覺得怪怪地0架喇,突然之間成班人唔見晒喎!係全部人!」李施嬅就話:「雖然明知係假,但唔知點解拖住佢嗰陣都有啲眼濕濕。」


    鏡頭一轉,扮神父嘅豹嫂胡蓓蔚就話:「鄭子邦先生,你是否願意娶姚子羚小姐為你合法妻子,無論貧窮、富裕,或者健康或疾病,你都會一世都陪住佢?」戴咗阿邦mask嘅胡杏兒就話:「姚子羚,你係我一生中最愛嘅女人,我呢一世都會照顧你。我願意。」咁輪到姚子羚,就當然係say yes啦!

    的士邦唔係圈中人,佢回覆周刊求證問佢係咪同姚子羚分手,佢都係答「我唔係呢行」、「我唔係呢行」。呢場迫婚大行動,係咪玩大鳥?

    前年胡定欣同音樂人Terry分手,不少報道都話係因為女方迫婚,又話佢同豹嫂去英國旅行散心,十足今次姚子羚約龔嘉欣去日本散心咁。

    當時胡定欣就表示自己係冇迫婚,並大方謂:「雖然我係到咗適婚年齡,但婚姻從來都冇得迫,我亦從來冇迫過任何人。」

    (蘋果日報)

    SHARE