【醫生話…】吳若希:惟有叫老公小心啲

    歌手吳若希(Jinny)到電台接受薛家燕訪問及宣傳無綫劇集《波士早晨》主題曲《找個離開你的理由》:「呢首歌係兩年前錄嘅,喺日本歌改編,好搞笑,我第一次喺家品店聽到,當時仲未知自己會做師奶,到首歌出街時我已經成為師奶,同師奶有緣分。」

    指薛家燕是恩人

    Jinny表示與薛家燕在新城團拜時見過,又指對方是自己恩人:「我媽咪出事嗰時我同薛家燕拍緊古裝,佢無論生活上、心理上都幫咗我好多,如果佢有咩事,我都會全力撐。(好彩唱片公司同新城關係好番?)我哋公司不嬲同新城關係友好,之前話我哋冇去頒獎禮,其實我哋有人去,不過老闆冇去,但太Detail嘅原因我就唔清楚。」

    今年適合有小朋友

    問到何時推出新歌?Jinny表示:「嚟緊又有㗎喇、好攰。(又有小朋友定歌?)Touch Wood!前兩日有風水師上嚟擺陣,佢話我今年間屋同我條命都好適合有小朋友,叫我小心啲,我惟有叫老公小心啲。我唔想咁快住,我想賺吓錢,如果唔係,我嘅私己錢就會Keep住同一個水平。不過如果真係唔覺意有咗,都唔會介意嘅。」

    同老公分居

    Jinny透露老公想等她身體準備好再生,因為醫生認為兩三年後再生才是最好的循環:「我原本想生個虎仔,但要6年太耐,3年啦。」Jinny指老公現於泰國出Business Trip,稍後會在香港做生意,有多點時間留港:「我依家住澳門,4月會搬返香港,阿女就間中啦。(同老公分居?)係呀,要分吓居,我哋太煙韌!我哋傾偈好似好唔Sweet,但諗返轉頭,大家都會擺大家喺心入面好重要嘅位置,所以會小別勝新婚。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE