【分手原因係⋯】黎瑞恩承認同阮兆祥拍過拖

    //一人有一個夢想 兩人熱愛漸迷惘 三人有三種愛 找各自理想//
    呢幾句,有聲嘅。

    黎瑞恩呢首《一人有一個夢想》好多人都識唱,但為咗家庭,佢選擇退出退出娛樂圈,轉行做保險。幾年前離婚之報,小恩子復出繼續唱歌,今日佢喺商台接受《1圈圈 星光背後》訪問,講到感情問題,仲無意間承認咗,曾經同阮兆祥拍過拖。小恩子直認當年公開拍拖係禁忌嚟,佢話:「以前嗰個年代,真係最好唔好拍拖,邊有o依家咁自由。經理人公司會覺得『如果你拍拖,就會令到少男們幻想冇晒,因為佢哋鍾意你就會將你當情人咁看待』,所以最好拍拖唔好公開,唔好俾人影到。」

    至當年同阮兆祥傳緋聞,係咪就係俾公司棒打鴛鴦?小恩子唔覺意承認拍過拖,而分手原因係……因了解而分開:「其實冇咩特別,大家當時都係少男少女,或者係因了解而分開。」小恩子直認當年為咗拍拖放棄唱歌:「喺力圖時期只係出一張碟,其實係因為我真係拍拖。因為我好喜歡拍拖,事業對於我嚟講唔係太重要。」

    佢話男朋友要求唔好再做藝人,小恩子就答應,連經理人恭喜佢,答應唔使佢唱歌,小恩子話:「覺得好開心,可以拍拖喇。但唔可以每日都只係拍拖,要搵工作,有個朋友向我sell保險,但唔知點解由sell保險變成做保險。」愛情至上,可惜小恩子喺14年宣布離婚,佢坦言曾經怨恨前夫,但經過劉小慧同李國祥等好朋友開解後,已經放低怨恨,仲已經同前夫做番朋友,佢話:「我哋嘅關係係無辦法分離,始終有咗小朋友。但我會經常覺得,始終呢個人我曾經深愛過。」

    (蘋果日報)

    SHARE