【老公咁多年嚟第一次⋯】伍姑娘感動到喊:原來呢個係遲來的春天

    伍詠薇(伍姑娘)老公練海棠喺年幾前被指背住老婆偷食,但伍姑娘選擇相信老公,令事件亦告一段落,兩公婆雨過天晴。今年係伍姑娘同練海棠踏入結婚19周年,伍姑娘早排去東京為奇妙電視主持《四小時生活圈》,電視台就花咗3個月時間籌備,送咗份超級驚喜俾伍姑娘嚟賀佢結婚19周年。

    原來奇妙今次搵咗日本人氣快閃團隊Emotion Rise合作,呢個團隊經常幫人搞驚喜生日或者求婚派對,佢哋嘅YouTube片周不時都會網上流傳,而今次係佢哋第一次同電視台合作。

    奇妙同Emotion Rise又請到日本歌手渡梓喺驚喜派對到唱live,Emotion Rise經常用渡梓首名曲《Wedding Day》嚟做主題曲同背景歌曲,但搵原唱者唱live都係第一次。話說練海棠一早同伍姑娘講咗飛去日本探班,電視台就靜靜雞叫佢提早一日到,然後話同伍姑娘喺一間餐廳做情深訪問。

    Emotion Rise照慣例假扮侍應或者食客,當伍姑娘準備拍攝時,突然熄燈同音樂響起,所有成員就出嚟跳舞,令伍姑娘好興奮。最驚喜之處,係練海棠突然攞住束花出嚟,又攞結他自彈自唱咗首《The Wonder of You》,伍姑娘感動到喊,又尖叫話:「乜你識唱歌彈結他㗎咩?」

    呢次係練海棠第一次自彈自唱俾伍姑娘聽,佢話首歌寓意伍姑娘對佢嚟講係一個好神奇嘅老婆,感激老婆10幾年嚟對自己支持同包容。伍姑娘亦對老公話:「我係一匹野馬,我冇試過同一個異性可以維繫到一段關係咁耐,所以你真係收服到一匹野馬。」

    《蘋果》今日打番俾伍姑娘,佢話奇妙團隊喺今次咁緊密行程都搞咗呢個驚喜派對俾佢,令佢好感動:「我喊係因為團隊俾咗個surprise我,連我助手都唔知,我好耐都未試過喊得咁淒涼,嗰種係開心喜悅嚟。」伍姑娘話Emotion Rise通常係結婚求婚先見到佢哋表演,喺網上見到佢哋驚喜表演時覺得好正,估唔到自己都有份:「我以為真係有人求婚,點知原來為咗我做呢件事,跟住我老公仲高潮走出嚟,白馬王子咁唱歌,我都未見過,呢個媾女高手,我對咗佢19幾年都未見過佢孭住結他唱歌,好多謝電視台團隊,所以我喊到豬頭咁。所以啲嘢never too late,永遠唔會覺得啲嘢太遲,原來呢個係遲來的春天,好開心。」

    伍姑娘話最搞笑係佢哋個女導遊同日本人介紹伍姑娘係香港藝人時,竟然話伍姑娘等同日本嘅藤原紀香級數,伍姑娘笑話:「我話吓?嗰個cup數?我冇佢咁大喎!」

    (蘋果日報)

    SHARE