【爆分訊後首現身回應】容祖兒:你哋覺得咁係得嘅咩?

    37歲嘅容祖兒被爆同拍拖5年嘅劉浩龍(師兄)分手,報道一出大家都好關心。傳聞講到似層層,包括指祖兒因為唔想大病初癒嘅容媽媽擔心,所以一直隱瞞分訊。阿Sa亦表示支持祖兒決定。

    噚日傍晚6時40分左右,一身鬆身白色長裙嘅祖兒到中環蘭桂坊出席活動,露出玉背,向在場記者展露甜笑,Joey接受訪問時,話自己心情幾好,問到係唔係放低咗,Joey煞有介事咁講:「你哋講嗰樣嘢,我唔回應,唔會回應。」咁即係分咗手?Joey再次話唔回應好啲,唔想講咁多,唔想之後有咁多新聞,佢解釋:「我一直嘅愛情生活都唔習慣同大家去講,留番俾自己去處理。」問到o依家嘅感情status係單身定係交往中,Joey笑言:「我嘅status係努力工作中,要多啲時間去工作。」

    記者問到如果Joey一直唔講,外界會一直覺得佢就係劉浩龍女友,Joey話:「我覺得最好所有嘢都唔好講咁多,以我嘅經驗係講唔講大家都會繼續寫,我自己唔講咁多會好啲,多謝大家關心。」記者追問係唔係佢哋關係未有定案,Joey斬釘截鐵咁講:「我冇特別嘢要補充同交代,自己嚟緊都要錄兩隻碟,又要去台灣同大陸,師兄又要做演唱會,總之我哋互相努力、互相關心,支持大家就最緊要。」問到是否想之後多啲時間陪媽咪?祖兒都係嗰句:「我唔回應喇。」

    講到老闆楊受成早於2012年,即兩人公告戀情之初,受訪時表明擔心祖兒同師兄呢段戀情,又指希望對方係真心愛祖兒,唔好有其他目的。祖兒今日再被問及此事,就謂:「冇其他目的,從來冇人對我有其他目的,大家都係愛錫我。」

    傳媒問祖兒同師兄係咪好耐冇見?佢話唔係。當聽到有報道指兩人由年初已冇見面,祖兒搖了搖頭:「太誇張喇。」咁準備好迎接新戀情未?佢就話:「太多事情發生,我未處理到。努力工作先啦。」

    不過今次爆出分手嘅時間啱啱同師兄開騷時間相近,故不少網民都質疑係咪「宣傳手法」,祖兒聞言似少少忟憎,反問傳媒:「你哋覺得咁,係得嘅咩?大家都係現代人,呢啲唔係我哋自己拎出嚟講嘅。總之我哋係互相支持嘅狀態。」再問之前係咪好大壓力?祖兒只表示:「唔回應咁多喇。」然後助手終止訪問。容祖兒喺活動後,約於晚上7點50分左右離開蘭桂坊,見門口有傳媒及歌迷守候,亦有笑著揮手,不過現場保安則阻檔歌迷接近祖兒,而祖兒登上之7人車,其後直駛去灣仔英皇駿景酒店。

    (蘋果日報)

    SHARE