【奴隸女孩…】被偷走既童年 網民:聽到好心痛!

    鄧麗欣(Stephy)擔任國際培幼會大使,上月跟隨大會到尼泊爾探,當地很多女孩被「偷走童年」,於幾歲時已被賣到地主家做僕人,無法如一般小孩上學。

    Stephy擔任國際培幼會大使,上月跟隨大會到尼泊爾探訪奴隸女孩。Stephy去過探望當地女孩,見到佢哋好有理想,非常難忘。

    小女孩們每日可能要工作十小時,甚至會被虐待。當地亦有販賣人口的問題,Stephy更於當地了解,知道在邊境會有特別的查察。今次探訪令她體會很多,令她眼界開闊,令她更珍惜自己擁有的。

    早前Stephy接受訪問,提到這次探訪了幾個個案,最初以為小女生們會有陰影很難過,但當見面時眾人很熱情:「佢哋又摸我臉、又錫我,個個都好熱情又開心,之後我哋仲一齊打排球。」Stephy難忘其中一個女生,身負重擔仍很有理想:「嗰個女仔好堅強、有理想,佢想讀書將來做差人,為女生爭光。聽到佢哋嘅個案覺得好心痛,有啲屋企人因為迫不得以賣咗佢哋,諗住佢去到第二個家會有好生活,有得食有得住,點知俾人呃,仲要冇錢收番。」

    但亦遇到有些女仔較害羞,探訪時不願說話,眼神充滿無奈。現今社會上仍有很多男女不平等的,鄧麗欣自言一直不需要人照顧,就算有另一半都會很獨立:「o依家社會冇話依靠邊個,最可以依靠嘅人都係自己。」Stephy仲希望之後可以到不同地區探訪,亦會特別練當地語言歌曲到時與人溝通,4月會出席大會舉行的慈善跑步。

    呢啲女仔細細個就俾人呃咗去賣,仲失去咗童年應有生活。

    (蘋果日報)

     

    SHARE