【小方好主動】Stephy呆咗成秒超尷尬

    藝人方力申(小方)、鄧麗欣(Stephy)、任賢齊(小齊)、陳瀅、歐鎧淳及胡子彤早上出席慈善步行活動,舉行開步儀式時,Stephy先上台,然後小方就主動同Stephy握手,Stephy見到小方同自己握手,感到好驚訝,然後再猶豫咗1秒,再揞住心口,先伸手同小方握手。

    其後當司儀伍家謙叫小齊上台,小方就示意小齊唔好上台住,之後就繼續同Stephy合照。

    小方夠大方

    接受訪問時,提到大會安排同Stephy唔同時段受訪,小方就話覺得分開做訪問好正常,因為大家唔同公司,笑言:「我都想一齊做,你知我個人好冇所謂。(咁一陣合照?)好,上年都有合照啦!」講到Stephy獲電影評論學會頒發影后獎項,小方就大讚對方當之無愧。

    《美女廚房》改變自己

    至於談到無綫開拍新一輯《美女廚房》大批網民都覺得應該要搵番小方做主持,小方表示網民都會有唔同反應:「不過做《美女廚房》改變咗我好多,以前個人好悶好拘謹,幫我成長咗好多,10年前嘅事喇,依家係唔同年代。」另外,他透露今日會挑戰15公里,但就因為拍戲同放假而冇乜操練,去年原本諗住可以拎到頭15名,不過今年就冇諗,寄望下年有好成績。

    小方太大隻嚇親Stephy

    Stephy接受訪問時,問到喺台上被小方嚇到,她笑言:「可能我唔夠瞓,呆吓呆吓,一擰轉身就見到個咁大隻嘅人,就嚇一嚇。(佢大隻咗好多? )可能係今日件衫嘅問題顯得有啲大隻,同埋原本rundown佢未上台嘅,佢早咗上台。」問到小方有冇恭喜Stephy奪獎,她直言對方一早就恭賀咗,兩人亦有私下見面,謂:「之前都見過面,係喺啲私人團體活動,唔係公開活動。」另外,問到Stephy唔夠精神可能完成步行,她指今次冇乜點樣操練。當記者話到小方都講咗同一番說話嘅時候,並提議Stephy同小方一齊操練,她笑言:「畀埋啲水佢拎,盡力而為啦!」

    (on.cc東網)

    SHARE