【回應婚變】樂易玲:大家當無事發生過

    樂易玲透露今年無綫及邵氏將會開拍電影及網劇各三至四部,最近有傳婚變的樂易玲被問會否忙得沒有時間打理屋企?她說:「不嬲都咁忙。(老公陳君毅有冇詐型?)佢仲忙過我啦,咁多年都冇詐型,可能佢放棄咗。(離婚?)答過唔再答,低調處理,我又唔係幕前,總有解決嘅辦法。」

    被問與老公關係可有轉變?樂易玲擰頭否認有改變。問可有與丈夫靜心傾談過?她說:「冇傾,當冇事發生,隨遇而安,唔解決都係一個解決嘅方法,忙埋先啦都咁多年,忙呢個問題一直都存在,忙極都要幫我照顧屋企,大家夾手夾腳,中國人好傳統,屋企有好重要嘅地位,大家都咁嘅年紀,有啲嘢唔使追問,不過…不過…不過…我揀得嘅對象都唔錯,就算有人欣賞佢、崇拜佢,咁多年都有啦,我唔覺得有啲咩問題,做好自己先。(係咪有第三者?)我唔知,我覺得冇囉。(逃避問題?)唔係逃避,有人崇拜佢,我亦都有,佢都唔擔心我,我使乜擔心佢,咁大個人有分寸,我都OK㗎嘛。(信任佢?)除咗信任佢之外,我都信任自己。」

     

    (on.cc)

    SHARE