【雙喜臨門】今日生日就宣布結婚!

    哇哇哇!真係好驚喜呀!趁生日宣佈封盤,恭喜曬!

    紅遍中港台的台灣女星謝依霖(Hold住姐)今日28歲生日,仲突然宣布封盤,雙喜臨門!佢喺微博分享喜訊:「今年生日我不一樣囉!阿霖脫單了!是的你沒聽錯哦!老娘也是有人要的~人都要有夢想嘛~我結婚啦恭喜我祝福我!人生難得怒刷一波存在感」並附上一張漫畫,圖中有一對男女及寫住「Green & Lin」,而其丈夫正是「Green」!

    謝依霖微博

     

    Hold住姐上載一張畫,留言話結婚啦!

    不少中港台明星包括同佢合演電影《小時代》系列嘅楊冪、郭采潔 均留言祝褔,而Hold住姐亦一一親自回覆!李晨留言:「永结同心百年好合」,她即回覆:「謝謝哥~我知道你含淚祝福!」

    據Hold住姐的經理人表示,指Hold住姐和「Green」會於今天喺台灣登記結婚,因Hold住姐稍後好快要到內地工作,更言幾時舉行婚禮要視乎工作安排!

    28歲嘅Hold住姐於2011年喺台灣節目《大學生了沒》中因扮嘢成功出位,而其口頭禪「整個場面給我hold住」更成為一時熱門嘅金句!之後佢轉戰內地仲同楊冪一齊出演《小時代》系列,以及同周迅合演電影《撒嬌女人最好命》等電影,身價暴升,仲係不少內地綜藝節目嘅常客!

    同佢合演電影《小時代》系列嘅楊冪(左)都留言祝褔佢!

     

    (on.cc)

    SHARE