【 繼續生B!】前港姐唔封肚 結婚嘅時候大家已有共識!

    正佗住第三胎的前港姐陳倩揚,為東網巨星最新一集「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》擔任嘉賓,與主持俞詠文(Angela)分享她的家庭樂,陳倩揚表示兩個囝囝知道屋企將會有新成員,她笑說:「細佬好sweet,朝早一瞓醒覺擘大眼就BB、BB,佢會伏喺度,有時我都要小心啲,佢好熱情,好大力,佢仲話聽到bulu bulu聲,每一日我一返嚟哥哥、細佬都會爭住攬我,好得意。」

    陳倩揚坦言這一胎是計劃之中,她的感覺是好幸福,因為她與老公都好鍾意熱鬧大家庭,她說:「結婚嘅時候都有共識,至少生兩個,仔同女對我嚟講真係冇所謂,最緊要BB一切正常、健康,生女係大家都好期望發生嘅結果,成件事就會好圓滿。」屬於天秤座的她好鍾意整數、雙數,所以她不排除再生,她笑說:「當然要睇吓自己年紀,到時再睇吓生活同感覺先。」

    感性的陳倩揚跟理性的老公性格好極端,但兩人走在一起已經十五年,生活上經過很多磨合,在管教子女方面,雖然兩人的方法不同,慶幸大家的理念一致,她說:「我鍾意傾吓講吓,但爸爸比較惡,容忍度冇咁高,佢認為做得唔啱就要罰,我哋有共識嘅,唔會干涉大家教仔方法,適當時間會互相調位、閃開。」港姐出身的倩揚,形象高貴大方,想知道她對新一代港姐的睇法以及她與老公的戀愛史,記得本星期五、六、日收睇《閨蜜睡房》喇!

    佗緊B嘅佢話會繼續生~

    想知就要留意呢集《閨蜜》。

    又同主持人Angelababy分享家庭逸事。
    (東方日報)
    SHARE