【 唔做小女人】 僧同男友嘈交 滿分女友好硬頸:我好有主見!

    李佳芯(Ali)喺剛剛過去嘅一年裡面真係好犀利,雖然佢未能夠喺台慶頒獎禮得到視后榮銜,但就喺新加坡度得到最佳女主角獎,平時嘅表現亦賺取咗好多獎聲,而佢喺尋晚舉行嘅「微博之夜2017 – 香港站頒獎禮」亦再下一城,贏得「微博年度突破演員」獎項。

    Ali話好難請得郁男友陳炳銓入TVB,仲話入TVB會嘥咗男友。(梁碧玲攝)

    對於得獎,Ali就覺得好興奮、好開心,覺得往年嘅角色都帶畀佢唔同嘅突破,而之後會播出嘅無綫新劇《BB來了》亦好有挑戰性,因為現實中冇BB要飾演一個媽媽。問幾時至真係同男友陳炳銓(Danny)結婚生B,她答謂:「真係冇同佢傾過,我哋依家都係事業搏殺期,唔敢計劃結婚住。」

    Ali話佢同男友好多交流,藝術上嗰啲,所以唔使刻意要喺幕前合作。(梁碧玲攝)

    唔講咁遠,講下呢Pair情侶之後有冇機會合作。Ali就話好難叫得郁佢入TVB:「佢唔甘心淨係做演員,佢做幕後都好強,教班、導演咁,我覺得佢入TVB係嘥咗佢!佢依家咁好好,可以同時做好多樣嘢,唔係淨係做演員、導演。」

    王浩信、李佳芯上年憑《踩過界》而人氣急升,攞獎實至名歸。

    Ali就話唔一定要同男友有幕前嘅合作,佢哋私下都成日有好多藝術上嘅交流:「大家睇完大家嘅演出都好有交流,佢有佢睇法,我有我觀點咁。(佢才子上身狠評你演技?)佢又唔會,藝術冇話好唔好,都係處理手法嘅選擇,佢唔會批評我之餘都唔會批評其他人。」

    但到咗小事,Ali就會交畀男友話事,成個「廢柴女友」咁,好大反差。(梁碧玲攝)

    至於Danny會唔會忍唔住教Ali做戲?她笑住答:「冇得教,我好有主見!我揀得一樣嘢就有佢原因!(會傾到演變成嗌交?)會好激烈,但未至於會嗌交,都係因為討論演繹方法選擇上嘅問題。(大事各持己見,小事你話事?)又唔係喎,有時收工好攰,會咩都唔想諗,問一陣食咩時,多數都係叫佢話事,我最多都係話想食辣咁。」

     

     (HK01)
    SHARE