【唔使咁多儀式】鍾楚紅﹕佢成日喺我心入面

    鍾楚紅、文詠珊(JM)、林嘉欣等噚晚喺中環出席LV傢俬系列展覽,剛宣佈懷有第四胎嘅張新悅腹大便便,拖埋老公楊哲安一齊現身。

    提到下月1號就係好友張國榮逝世15周年,紅姑話:「佢成日喺我心入面,唔使咁多儀式,佢無處不在。」

    紅姑透露之前去歐洲同熱帶地方旅遊,亦有重返與哥哥之前喺歐洲拍戲時到過嘅地方緬懷吓,紅姑仲話好鍾意巴黎,佢話:「嗰度天氣好,好多植物、花、展覽同博物館,去到唔會悶,會坐巴士地鐵,好自在,仲會着得好隨意去街市買餸。」

    相反,喺香港去到邊都俾人認出,紅姑笑言有時會喬妝,冇人認得嘅時候就會開心周圍行。

    同場嘅JM就恭喜前老闆黎明即將榮升爸爸,透露已經傳短訊恭喜Leon,不過自己都感到突然,佢仲大讚Leon話:「我覺得佢會係一個好爸爸,佢好細心,屋企有咁多寵物,就知道佢係一個好有愛心嘅人,期待佢BB。」放完假後JM喺5月就會返內地拍劇,佢仲話同男友感情隱定有默契,大家都喺內地工作時都會相約見面,認真sweet sweet!

    (蘋果日報)

    SHARE