【照著高踭鞋】諸葛紫岐暗示有喜訊!?

    名媛諸葛紫岐(Marie)與老公薛嘉麟晚上到灣仔出席保良局周年慈善餐舞會。

    身穿高踭鞋的Marie行路有少少拐拐吓,她解釋日前穿了不合size的波鞋,着了一日後覺得腳痛,三日後睇骨醫證實患了骨膜炎,要物理治療及搽藥膏,問到為何還穿上高踭鞋?她笑說:「其實都諗咗好耐,因為要靚,影相啫!之後就會入去換鞋。」

    諸葛紫岐又透露之後會跟家人到日本旅行遊覽主題樂園及動物園,大約逗留一星期,老公亦會同行,問到老公是否負責「造人」?Marie大笑說:「佢會照顧我哋,幫手拎嘢做咕哩。(係咪真係會造人?)希望快啲有好消息!(想BB係日本製造?)其實邊度製造都冇問題,想快啲有喜訊!最想係要龍鳳胎!(接唔接受人工受孕?)未使!遲啲先諗。(點樣催谷老公?有冇畀虎鞭佢食?)唔使啦!咁恐怖!佢好忙,食嘢係唔健康,又飛來飛去,不過都冇乜食補品,我相信順其自然,就算身體唔好,上天要畀你都會照有。」

     

     

    (on.cc)

    SHARE