【記得先搽cream再噴…】郭羨妮:我諗我唔會出名

    郭羨妮(Sonija)今日喺大埔超級城出席《新地復活創意歷程》活動,即場設計復活蛋。

    提到5歲大嘅囡囡Kylie,Sonija指佢好貪靚,2歲時已愛着高踭鞋,Sonija笑住話:「細細隻腳仔就踩入去,喺屋企踏踏踏,o依家都係咁;今日佢學校開派對,我早啲起身同佢整頭,佢自己就化少少妝,不過都係搽潤唇膏,我同佢講唔係跳舞表演,唔使化得咁行,但佢話要用閃粉,仲話我教過佢先搽cream再噴閃粉,呢啲佢完全記住,我諗佢將來可以做我化妝師。」

    Kylie將來長大,如果想參加香港小姐呢?Sonija笑謂:「我都有幻想過,如果佢將來想參加,我諗我唔會出名,唔會話俾大家知,因為怕佢壓力大,同埋想俾人有公平嘅感覺,等佢自己去打拼,唔關阿媽事。」

    好多人都知道囡囡個名喎,Sonija話:「總之我唔會出現啦,淨係喺幕後煲湯。」

    Sonija透露其有份參演嘅網劇《我的法則-辦公室篇》將於聽日早上7點喺網上首播,佢喺劇中飾演辦公室嘅女魔頭,仲笑言擔心自己惡得滯。

    而星期六就到湖南登台,近日練歌練到把聲拆晒,問佢有冇跳舞?Sonija話:「《舞動奇跡》之後都有繼續跳,但o依家冇喇,骨頭碎。」

    (蘋果日報)

    SHARE