【同方媛個女對親家】諸葛紫岐:要睇小朋友意願

    諸葛紫岐(Marie)今日喺觀塘apm出席彩蛋藝術館揭幕禮。

    之前右腳腳面患骨膜炎嘅Marie着住波鞋現身,佢話:「好番好多,奶奶帶我去做物理治療,好開心奶奶陪我,佢好錫我。」Marie笑言奶奶依家會放阿仔喺第一位,自己當然唔例外,不過都要畀佢失敗吓,咁對囝囝係好事。

    Marie係郭富城嘅fans,依家城城生咗個寶貝女,問Marie想唔想同偶像對親家?Marie笑話:「都開心㗎,城城個人幾好,可以一齊玩,會好開心。不過都係要睇番小朋友意願,等個仔大個睇緣份,媳婦最好唔好激我,我都好驚婆媳關係唔好,因為我都有要求,最緊要對我好,唔好同我嘈,尊重老公人家好緊要,要心地好同孝順。」Marie仲話囝囝好鍾意靚女,尤其係金髮嘅鬼妹仔,問佢接受鬼妹做新抱嗎?Marie就話:「我冇所謂,不過老爺奶奶就傳統啲,未必鍾意。」Marie仲話會留番家傳之寶畀未來新抱,不過都希望多生個女,自己嘅嘢都畀晒仔女。

     

     

    (Apple Daily)

    SHARE