【終於復出】方媛甜笑承認

    「城嫂」方媛(Moka)自從去年9月為郭富城誕下囡囡Chantelle後,昨晚首度現身公開活動,於中環出席頭髮護理品牌發佈派對,差不多成年冇見嘅Moka,着住4吋高高踭鞋現身,雖然已為人母,但Moka已明顯成功收身,同佢產前冇乜分別。

    Moka喺台上分享一啲護髮心得,見到佢好似有啲緊張同拘緊咁,全程由城城經理人小美陪住。問到Moka係咪比較緊張,佢以普通話回答:「一點點。」然後佢話自己本來已經好鍾意呢個品牌,又用過呢隻產品,所以先會出席呢個活動,問到佢係咪被酬勞吸引?Moka話:「主要是幫朋友,錢方面不清楚。」而小美亦補充稱「唔講錢」,問到Moka係咪出席活動賺錢儲私己,佢坦言:「都有嘅。」但就唔肯講啲錢夠唔夠佢買手袋。

    提到城城都有護髮品牌,今日Moka撐其他牌子,會唔會變咗打對台?佢就話:「不是,好的品牌我都支持。」咁會唔會幫城城個品牌拍廣告做生招牌?Moka話唔會。再問到Moka係咪要老公城城批准先可以出席活動,Moka話:「老公都尊重我喜歡的工作,支持我的,可是首要先照顧好家裏。」

    至於會唔會再出活動,Moka坦言:「暫時未有,要先照顧好BB(Chant),偶然都會出席時尚活動,因為自己都很喜歡時尚的東西。」問到佢囡囡Chantelle係咪好得意?Moka話:「對呀,現在6個月,有15磅。(城城係咪好冧囡囡?)係,好喜歡!」

    Moka仲爆老公爭住抱個女,而且佢大讚老公:「他是一個很好的爸爸,(會唔會呷醋?)不會,他都是喜歡BB,我也很疼她。」

    已經收身變番產前咁上下身形嘅Moka透露,啱啱喺囡囡6個月大時停止餵母乳,自己現時重43公斤(約94.6磅),雖然佢好「夫唱婦隨」咁,話再生BB係天註定嘅事,但佢話兩公婆的確係努力不設房,亦有計劃再追BB。

    問Moka係咪想追個仔,佢甜笑承認:「應該會啦!我自己都喜歡男孩子,(會唔會生越多越好?)不會,(生3個?)看老天啦!(會唔會生到追到仔為止?)不一定。」

    講到為城城生女,有冇收到禮物?Moka話有,而且好多,不過因為佢唔特別鍾意鑽石嗰啲,最重視係份心意。講到下個月18號係佢哋結婚一周年紀念,Moka話未諗點樣慶祝,至於老公會唔會有驚喜,佢話:「他每逢節日,常常都會給我驚喜。」

    (蘋果日報)

    SHARE