【係佢接到花球】羅力威突然冧爆雨僑:用最清醒頭腦令佢生活井井有條

    羅力威和雨僑今日喺淺水灣舉行婚禮,花了約30萬元訂場地行禮,更邀請200位圈中朋友慶祝,晚上則在另一場地與親友食飯。

    一對新人於11時舉行簽紙儀式,容祖兒、王宗堯、關心妍、鍾舒漫、陳嘉桓和莊思敏等人觀禮,最後陳嘉桓成功搶到花球,很多圈中人大讚羅力威父親致辭搞笑,多謝雨僑老闆支持讓羅力威娶到雨僑。

    一對新人喺西式花園影相,佢哋仲應要求親嘴,接受訪問時佢哋話因太多事兼顧,所以事前沒有綵排,羅力威指因有好天氣配合,整件事比想像中完美。

    婚禮上羅力威沒有講愛的宣言,但訪問時就大耍冧功:「從今日起我哋係夫妻,用最清醒頭腦令佢生活井井有條,用最大力氣同雙臂將分擔佢(雨僑)嘅重擔,只有佢明白我嘅邏輯幽默感令佢開心,希望我哋拖手到老,保持出街傾偈,一直感覺像拍住拖咁過,我唔識講嘢 o依家隨口講,你中計。」

    因工作關係,雨僑話佢哋要遲啲先可以度蜜月,工作已排至7月。至於可會急於造人?雨僑話希望生一至兩個:「生之餘都要養要教,現階段未得住,等完成晒工作先。」羅力威則指這個是喜好,要想清楚,好好計劃。另外,祖兒有出席婚禮但沒留低食飯,羅力威指沒有請劉浩龍:「因為我唔識佢,好感動祖兒來到,而且好多賓客一早答應出席。」

    陳嘉桓接到花球,唔知下一個係咪輪到佢呢?

    (蘋果日報)

    SHARE