【Bob嫂再發文…】Bob親自回應家傭黑面事件

    藝人林盛斌(Bob)日前透露7個月大嘅細仔林道申(Jaye)入咗醫院,呢幾日Bob同太太黃乙頤(Pearl)都忙於照顧囝囝。Pearl尋晚就喺社交網站交代Jaye嘅狀況,指囝囝中咗「人類間質肺炎病毒」,仲表示對家傭嘅不滿:「我每次餵四少食藥,個BB喊到拆天;個工人塊面黑到我好似餵毒藥咁,算點先?唔幫手都唔好影響我心情啦!我晚晚自己照顧到天光架(㗎)大佬。」

    Bob嫂喺社交網大呻又要照顧囝囝,又要畀家傭黑面!(資料圖片)

    湊仔唔好玩

    今日參加羅力威及雨僑婚禮嘅Bob,喺社交網甫出Jaye嘅相,宣布阿仔已經出咗院,而相中嘅Jaye睇落仲好精靈添!Bob仲笑言叫大家唔好叫佢周圍去玩喇因為佢要湊B呀,佢扮囝囝留言:「好多謝咁多位哥哥姐姐嘅關心呀,我出咗院嘞,醫生要我喺屋企休息,咁多位老闆唔好call我爸爸應酬嘞,嗰d(啲)又開心又好玩嘅party唔好叫佢去,佢呢兩日要留喺屋企睇住我呀!」

    Bob接受東網嘅訪問,問到太太喺社交網表達對於家傭不滿一事,Bob說:「其實姐姐(家傭)係OK嘅,呢幾日姐姐湊住BB都辛苦嘅,而且BB又病,其實大家都諒解嘅。」

    工人太錫BB

    之後Bob嫂都有喺社交網講番件事,佢澄清番工人姐姐點解黑面,佢話:「其實佢平時做嘢係冇乜大嘅錯誤,同埋佢好錫BB,就係因為佢太錫BB,所以佢見到我餵藥餵到個BB喊晒嘅時候,佢自己就心痛到塊面都黑埋,可能佢以為我虐待緊細佬仔(其實我個心都好痛架(㗎),但係唔可以表現出嚟,怕影響BB!)果(嗰)次之後我語重心長咁同佢講,解釋咗點解BB要食藥,之後佢個樣就好返(番)啲嘞」原來工人姐姐係太錫BB呀!

     

    Bob仔勁精靈,Bob笑言唔好叫佢去應酬,佢要湊仔呀!

     

     

    (on.cc)

    SHARE