【被爆粗鬧死咗去啦!】Bob終於都爆 感性發千字文

    今日4月1日唔只係愚人節,仲係藝人林盛斌(Bob)入行15年嘅日子,一改搞笑形象嘅佢,喺Instagram感性發千字文,佢留言話:「2003年4月1日,係我加入電台第一日,原來,不經不覺,今日,係我入行15年。」

    阿Bob好感觸咁話「無論係電台、電視台、電影到出面撈嘢,做主持、做司儀為咗有效果、為搞氣氛,都會去玩吓人、寸吓人」,又成日整蠱做怪肉肉酸酸,又自嘲「又冇樣冇款冇才華,淨係聲大大冇貨賣」,所以其實唔係個個都鍾意佢同接受到,有時見到網民爆粗留言又話「不知所謂,小丑一個!」,仲拉埋佢家人落水:「好憎你全家人呀,一齊死咗去啦!」佢都心諗:「嘩,咩事咁大仇口呀?」

    不過有人唔Like當然都有人撐,佢好感激有網民留言支持佢,見到佢又好開心邀合照,讚佢「你主持嗰個乜乜乜節目好好笑呀!」、「哈哈,見到你個樣就覺得好開心!」、「你d(啲)女女好得意,好可愛呀!」等等,佢笑言「寫到呢度突然有少少眼濕濕……」佢衷心多謝每一位為佢打氣甚至打擊佢嘅人,令佢好好反思,繼續推動自己。

    (資料圖片)

    最後佢就話:「我知道冇可能取悅所有人,我只好盡力去做好自己。我會不斷學習,希望進步,我會繼續努力,一直加油。」

    佢坦言有人鍾意佢亦有人憎佢,會盡力做自己!

    而大部分網民留言都叫佢加油,仲有人打番千字文讚佢,話全家都鍾意佢,小朋友叫佢做「無頭髮叔叔」,唔知阿Bob睇完網民啲留言會唔會再眼濕濕呢?

     

    (on.cc)

    SHARE