【TVB好小器!?】竟然公然玩阿姐!

    藝人羅家英、李子雄到邵氏錄影廠錄影由梁漢文等主持的ViuTV遊戲節目《Good Night Show全民星戰》,期間家英太太汪明荃(阿姐)以老婆身份現身探班,並大方合照,惟合照時主持之一林敏驄竟大膽將ViuTV貼紙放在無綫鎮台之寶阿姐頭上!而阿姐表現親切,但就指不方便受訪。事後家英表示不怕阿姐被阿驄影響:「佢咁低B,睬佢都傻!佢咩人都玩㗎啦!(點解阿姐會嚟?)佢細佬喺外國返嚟,喺附近飲茶,順便嚟探我。」

    唔怕阿姐尷尬

    阿姐大約逗留一小時,事後家英被問到會否怕阿姐身份尷尬?他說:「今日出咗少少意外,有『某公司高層』嚟探班,其實就係羅汪明荃,佢今日係以羅太身份、明星足球員隊名譽會員身份嚟探班,而且冇接受訪問,只係影張相啫!咁我好少做電視節目,佢帶埋細佬嚟幫我打氣,大家一家人嘛!(驚唔驚TVB唔鍾意?)唔講啦!或者唔小器呢!其實演藝界應該和和氣氣、百花齊放、冇問題嘅!」

     

    (on.cc)

    SHARE