【向細20年女友求婚】女友反而主動告白 全場動容

    向細20年女友求婚成功,前日佢喺自己嘅生日飯局上,在恩師張小燕、好友任家萱(Selina)、李明依等見證下,終於得到女友孟耿如答應嫁,孟耿如左手無名指上嘅鑽戒閃到爆,由於46歲台灣藝人黃子佼將大合照貼社交網放閃,令求婚消息曝光。

    相關圖片

    台灣《蘋果》向黃子佼求證,佢承認已經求婚,雖然想要低調,但忍唔住宣告要同孟耿如攜手一生!有份見證嘅Selina接受台灣傳媒訪問表示,求婚場面非常溫馨感人,仲爆料話孟耿如向未來老公告白:「謝謝你愛我,比我愛自己還多!」在場朋友都感動到眼紅紅,Selina祝福一對準新人:「希望他們一直一直這麼相愛、珍惜對方!然後趕快生一堆小孩吧。」

    結果孟耿如拍過偶像劇《我可能不會愛你》,扮演「大仁妹」李淘淘,5年前黃子佼同孟耿如戀情曝光,當時孟耿如得21歲,專心事業冇諗結婚,黃子佼對細20年嘅女友體貼細心,曾經向女友嘅合作拍檔打招呼:「麻煩照顧我們家耿如喔!」,用行動表示愛意。

    孟耿如的圖片搜尋結果

    即將出嫁的孟耿如

    相關圖片

    恭喜曬著名主持黃子佼!

     

    那些年黃子佼曾經同小S徐熙娣拍拖,但被爆偷食曾志偉女兒曾寶儀,結果小S怒撇花心男黃子佼,兩人反面收場不相往來,直至15年,3人喺金鐘獎同台世紀大合解,當時小S仲催舊愛快啲同孟耿如結婚。

     

     

    (Apple Daily)

    SHARE