【促加強法例…】姚子羚:你無權終結佢生命!

    今早深水埗發生咗一單駭人嘅虐狗事件,一名23歲男子疑從大廈高處將一頭白色銀狐犬掟落街,狗狗分開兩截當場死亡命,而有指被掟落街嘅銀狐犬,原來之前都發生過被遺棄嘅唔開心事,早於上月31日,狗狗就被發現喺尖沙嘴廣東道太平洋會對出墮海,事件亦被愛護動物協會證實,當日被水警救起的銀狐犬,與今日疑死在主人手裏的為同一狗狗,實在令人婉惜!

    姚子羚(ig圖片)

    香港一直以來都未有對訂立完善嘅《動物保護法》,多年來好多愛護動物人士都不遺餘力咁去爭取,希望藉着立法去提高港人保護動物嘅意識自然,減少虐待動物嘅的情況出現。可惜爭取多時,都未見動保法例嘅曙光。今日又再發生一件虐狗事件,圈中好多愛狗藝人都感到無限欷歔。姚子羚多年前曾收養一隻被遺棄的唐狗「通仔」,於16年子羚雖然被通仔噬傷面珠,差點毁容,但她仍對通仔不離不棄,對於今日發生掟狗落街事件,子羚話:「我都有留意呢件事,我冇諗過之前俾人掟落海嗰隻狗狗,原來就係俾人掟落街嗰隻,以為喺海裏面救番,可以逃過一命,點知死得仲慘,真係好心痛,希望可以喺呢方面加強番啲法例,去保障番啲動物,我覺得我哋係冇權去剥削佢哋嘅生命。雖然我知道未必每一個人都係愛小動物,不過就算你唔愛,都唔好傷害佢哋。」江美儀(資料圖片)

    一向愛狗如命嘅江美儀,佢知道事件後就話:「每次見到呢啲新聞都好嬲,我估計之前狗狗墮海,都唔係狗狗唔小心落海,o依家仲要掟隻狗落街,真係好想佢死?如果真係想唔要有好多方法,無權去終結佢嘅生命。」同樣有養小動物嘅吳日言、江若琳同譚小環都對事件感到震驚。吳日言話:「覺得好多人因為壓力大發洩喺動物身上,但咁樣對自己嘅狗都好震驚,至於嗰個主人係咪有精神問題就要警方去查。吳日言(fb圖片)

    不過,覺得小動物真係成日會遇到呢啲欺凌事件,希望唔好再有咁嘅事發生。」江若琳則說:「今日見到單新聞,我覺好恐怖,好震撼,隻狗仔好慘,接二連三畀佢最親主傷害,小動物咁可愛,有乜咁大仇口要咁,如果唔鍾意小動物,或情緖有問題,做乜搵佢哋發洩,佢哋好無辜,希望政府可立例嚴懲,成日見到虐畜新聞我真係好嬲,佢哋咁善良,無傷害性,仲要自己養,令人好氣憤。我覺得要嚴懲,唔好畀佢哋覺小罪行,其實好邪惡,動物都係小生命,同謀殺冇分別。」而譚小環就話:「呢件事等同謀殺一樣,希望政府立例,畀多啲人知,小動物都有生命,不可以亂來,小動物有權利生存,亦希望教育下一代養寵物要做個負責嘅主人,唔可去謀殺小動物,狗狗無罪。」江若琳(資料圖片)譚小環(資料圖片)

    (蘋果日報)

    SHARE