【Aimee願望成真!】野生捕獲陳豪陳茵媺⋯

    陳茵媺(Aimee)剛過咗37歲生日,一班好姊妹曹敏莉、劉倩婷等輪流為佢慶祝,但正日當然要留返同屋企人過啦,大小情人都送咗花,Aimee仲好開心喺ig分享喜悅,透露老公喺屋企整咗好多汽球,晚上仲去食新鮮日本空運魚生!

    Aimee話最好嘅生日禮物就係老公陳豪可以全日陪住佢,因為大家都好忙,所以能夠爭取時間見面已經好開心。

    Aimee生日前一日,陳豪同Aimee就抽咗少少時間拍拖行傢俬店,成功爭取二人世界。日前《蘋果》讀者鄧太就透過「爆相爆片」,表示當日下午一時半,喺沙田嘅IKEA遇見陳豪同陳茵媺,但就唔見三個仔女同工人同行。

    陳茵媺戴cap帽化淡妝,陳豪就着短褲戴口罩,但最易認就係佢嘅招牌髮型,紮咗條辮仔,一眼就望到。讀者鄧太話:「見佢哋買咗幾袋嘢,但仲行咗去櫃枱同職員訂咗啲貨,之後就排隊俾錢。」

    其間都有唔少人認得陳豪兩夫婦,鄧太話都冇咩親熱動作:「拖手都冇呀,俾完錢就由陳豪負責拎晒啲嘢,跟住就去咗。」

    (蘋果日報)

    SHARE