【上年曬戒指認愛】沈卓盈今年曬…

    噚日沈卓盈嘅34歲生日,雖然好慘豬咁病咗,但係佢就過得好開心喇!點解?只要大家去佢嘅ig度睇吓就知啦!

    今日凌晨,沈大師就喺ig度貼咗幾張相,見佢好誠心咁喺度許願,除咗生日蛋糕,身邊仲有一束紅玫瑰,佢留言話:「他生病時我給他煮飯,現在到我生病了他給我煮了一頓生日飯,由6:30煮到10:30,其實我知道他還沒有病好~謝謝你為我預備的一切!」

    真係好Sweet呀,男友Calvin為咗同佢慶祝生日,花咗4個鐘頭煮一餐飯,睇到佢貼出Calvin嘅製成品,都相當吸引,真係隔住個mon都流晒口水,唔怪得沈大師咁冧喺ig度發表「愛的宣言」啦!

    除咗感激男友為佢預備生日飯,沈大師留言亦有多謝家人,佢話:「今年又大一歲了,每年我的生日願望都是希望家人和自己愛的人身體健康,每日都開開心心,今年也不例外,我愛我的家人,也很感恩在我的生命裏有你們的陪伴同愛護,因為有你們我覺得生活每分每刻都充滿愛同幸福感,謝謝你們!」

    問到沈大師嘅生日願望,佢今日回覆傳媒:「我希望今年大家可以就到時間全家一齊去旅行,身體健康最重要,我病咗成個禮拜。」

    沈卓盈今年生日抱恙,雖然冇五星級餐廳美食,但男友卻細心為壽星女煮愛心龍蝦餐,有花又有蛋糕,沈卓盈當然冧爆,也食到舔舔脷,佢大讚男友廚藝:「100分,因為心思加誠意。」沈大師感動男友為佢炮製生日餐,佢話:「佢未病好,之前佢病我煮,今次我病到佢煮。」咁夾不如結婚啦,沈卓盈話:「隨緣。」

    查實去年沈大師生日嘅時候,都有喺ig度晒愛㗎,佢就貼咗一張戴住情侶戒指嘅手,揸住酒杯嘅相,公開認愛Calvin之外,仲以為佢哋好事近㖭!

    (蘋果日報)

    SHARE