【就嚟約滿】心灰離無綫:又帶唔到落棺材

    一向來直腸直肚,好鍾意「指點」新人,有時仲會夾雜粗口。演過《屯門色魔》嘅藍國偉、《仁心解碼II》嘅變態色魔黎繼鵬、《封神榜》嘅雷震子、《阿旺新傳》嘅賓佬等,唔同類型嘅角色都演得入型入格。但近年李家聲拍嘅劇買少見少,去年更因整傷腳辭演《大帥哥》。

    最經典嘅莫過於04年拍《學警雄心》,被指經常寸爆薛凱琪(Fiona),拍煞科戲時見Fiona做訪問就中途突入話:「做咩訪問呀?又講你啲歌唱事業呀?」搞到Fiona有啲尷尬,帶笑而過。

    不過,入行30年嘅李家聲o依家可以開聲教後輩嘅機會越來越少,因為佢開工機會唔多,最近接演嘅劇集《金宵大廈》都只係其中一個單元嘅小角色。佢透露今年9月約滿無綫,都考慮離開。

    李家聲演技多變,喺《阿旺新傳》扮賓佬,同《仁心解碼II》嘅變態色魔同樣入型入格。(無綫電視截圖/微博圖片)

    佢話:「我都半退休啦,應該都唔制(唔簽),睇吓啦,我哋嘅存在係幫公司,但冇位俾你做都冇辦法,我覺得唔好玩,冇嘢發揮,咁都要諗吓其他。」李家聲坦言樂見新人受教,佢話:「我教人都有樂趣,教多一個多一個,又帶唔到落棺材。但你唔擺我落去(劇集),我想講都冇得講,我都係想部劇出嚟好睇,唔想倒退咁核突。」

    李家聲好注重健康,50歲仍操到好fit,活力充沛。 (微博圖片)

    由於李家聲冇小朋友,又冇經濟壓力,口說已半退休,但心裏面對演戲仍有一團火。佢話:「我雖然就快52歲,但心境都係30幾歲,如果突然俾我做個一線位,我話一定得,因為仲有氣有力。但人講命運,唔一定靚仔就飛黃騰達,唔可以用咁心態困住自己,總之我知自己係level 5最top嗰個就OK。」

     

     

     

    (Apple Daily)

    SHARE