【為人好低調】《愛‧回家》成員結婚喇!

    憑《愛‧回家》一角人氣急升,今日同郭奕芯及丁樂鍶喺紅磡出席格鬥拳賽發佈會,提到佢早前承認同女友去旅行結婚,日前仲喺Instagram貼結婚相,今日問到婚禮詳情,Terry李偉健透露喺年底會擺酒,酒席已訂,暫定20圍,不過未有透露地點,佢話因為未婚妻為人好低調,唔想咁快講住,就算佢將早前喺日本影嘅和服婚紗相放喺社交平台,都要將太太個樣遮住。

    相關圖片

     

    李偉健仲笑住話:「佢好怕醜,我咪同佢講我又唔係周潤發,影完一次,鬼認得你咩!不過我講得多,返去有排受。」問佢到時會唔會向劇中舅父KC(歐瑞偉)同家姐林淑敏斟茶?佢笑謂:「我都有諗過,唔知呀,可能會啦!」

    相關圖片

    上過幾堂泰拳嘅郭奕芯,曾經遇過暴力事件,佢話:「以前試過有個男朋友飲醉酒之後,叉住我條頸打我塊面,打到我有一隻隱形眼鏡甩咗出嚟,我冇受傷,所以冇報警,之後我哋就分咗手。我覺得學打拳應該係純粹為咗運動,唔係打交同暴力,我鍾意男仔做運動操肌,會比較陽光,不過我o依家冇拍拖。」

    李偉健話考慮斟茶俾KC。(資料圖片)

    李偉健

     

    (Apple Daily)

    SHARE