【拍《刑事偵緝檔案》嗰陣得4、5歲】真係由細靚到大~

    深夜時分重播《刑事偵緝檔案》,呢位童星當年做《刑事偵緝檔案》劇的時候只有4、5歲,雖然對白不多,但就非常搶鏡。佢而家都有追看,仲話:「我依家睇番覺得好搞笑,成日都笑自己細個好似一舊番薯咁,傻吓傻吓」

    無綫現時於深夜時分重播《刑事偵緝檔案》,當年個個都好pure好年輕,集體回憶番晒嚟,不過,講到最年輕一位就非黃美棋莫屬,現年28歲的美棋bb,當年做《刑》劇的時候只有4、5歲,雖然對白不多,但就非常搶鏡。

    最近幾集講到美棋bb被綁架,美棋bb自己都有追看,她說﹕「我依家睇番覺得好搞笑,成日都笑自己細個好似一舊番薯咁,傻吓傻吓,我記得佢哋成日都會抱住我,因為我好細個,佢哋又會買好多糖畀我食,所以我細個係好多蛀牙。我拍咗第一同第二輯,其中一場戲到依家都記得,我畀我阿叔綁架,我要瞓喺個紙皮箱入面,導演同我講一陣間個箱打開,你就扮瞓覺啦!」

    美棋bb稱該劇她是拍的第一套長劇,之前拍過包青天,不過戲分不多。

    (on.cc東網)

    SHARE