【7年唔肯醫】天后首度公開自己患躁鬱症

    樂壇天后最近接受雜誌訪問,指自己原來長期與躁鬱症纏鬥。佢登上最新一期雜誌封面,首度公開自己患有第2型躁鬱症(bipolar II disorder)。

    47歲嘅美國瑪麗嘉兒(Mariah Carey)透露2001年因為精神崩潰睇醫生,當時醫生診斷出佢患上躁鬱症:「但我拒絕相信。」佢近年歷經感情上起起伏伏,與澳洲富豪訂婚後又分手,現與舞蹈員Bryan Tanaka復合,種種壓力下直到最近先就醫治療。

    瑪麗嘉兒指:「我發現我孤立無援又自我否定,不斷擔憂有人會揭穿我。我而家真係負唔起呢個重擔,要尋求專業協助,要讓自己身邊圍繞正面積極嘅人,我先可以重拾我最愛嘅寫歌同創作音樂。」

    佢經歷與澳洲富豪訂婚後又分手。

    她患上嘅第2型躁鬱症病況包括時一時抑鬱一時狂躁。佢表示而家除咗食藥,都會靠冥想療癒身心:「我以前以為我有嚴重睡眠障礙,但唔係失眠咁簡單,我係完全清醒地訓於床上。我好易嬲,但又好擔心令身邊嘅人失望。我後來先發現原來咁係一種狂躁。」

    現與舞蹈員Bryan Tanaka復合。

     

    瑪麗嘉兒表示佢決定公開病況,係因為:「我而家狀況好好,我能夠自在地講自己患上躁鬱症,希望藉此可以讓大家知道,佢哋並不孤單。」佢而家正於錄音室準備新專輯,預計年底推出。

     

    (Apple Daily)

    SHARE