【本身想再偷多啲】陳真扭計兼爆喊:唔肯同梁浸浸…

    由藝人轉成為鐘錶界女強人的黃依汶(Emme、前名黃伊汶)出席選美活動,大談選美標準,有份擔任評審的她認為女性應該各方面取得平衡,外表、談吐及思想都十分重要:「作為女性其實係要終生學習。」

    談到好友鄭希怡(Yumiko)日前為囡囡梁浸浸舉行生日派對,Emme透露囝囝陳真初時不願穿上與壽星女的Bieber情侶套裝,扭計兼爆喊:「同佢平時style唔同,我好少幫佢着到紅紅綠綠!」

    她又自爆前一天在好友兒子生日會上偷了牛型汽球送給梁浸浸:「本身想再偷多啲,不過同朋友夾手夾腳搬隻牛已經好困難,哈哈!」

    她坦言現在十分享受與好友們舉行的親子活動:「大家都有小朋友,幾家人一齊出埠旅行好perfect(完美)。我諗起3月陳真生日去日本旅行,我同老公(陳國坤)凌晨3點砌個雪人送畀個仔,Yumiko話我使唔使咁誇張。嗰日知道Yumiko漏夜幫個女布置生日會,我同番佢講,佢終於明,做家長可以做好多嘢,都係為咗搏小朋友一笑!」

    (on.cc東網)

    SHARE