【估唔估到係邊個?】小學一年級157cm已經有長腿?

    本身佢本來係諗住感慨同朋友識咗30年超難得,但網民見到張相之後都錯哂重點,激讚:「原來細細個已經知道要守時!」、「小時候已經係小女神」由細靚到大真係冇得彈~

    真的很犯規。犯規在佢嘅圖。呃Like就一定,但圖片往往生歧義,令人錯重點。好似上年聖誕(由舊史講起),周嘉儀明明想介紹下三款頭飾,仲親身示範,點知網民嘅重點都係去晒一對長腿。頭飾?乜有戴到頭飾咩?

    又例如,今年初……身穿白色緊身衫嘅周嘉儀,用一個似笑非笑嘅表情(睇圖),呻年頭又係繼續不停食食食,結果塊面真係好似圓咗啲,仲問大家有咩減肥方法。

    結果大家嘅焦點,又去錯晒件衫被「擴闊」嘅幅度。

    今早,周嘉儀如常同大家講早晨,仲貼咗張三十年前嘅學生相,有感而發:「我嘅一年級同學尋晚send咗呢張相俾我,最記得以前每年小學旅行都係非常之期待,因為呢位同學嘅媽咪一定會整啲好好味嘅大菜糕俾我哋食。不知不覺原來我同呢位朋友已經識咗30年喇!望住張相好感動,一日朋友,一世朋友,亦不禁要講一句:青春多好!」

    Hashtag係:多謝呢位朋友幫我勾起咁多美好回憶#光陰似箭#細個有對兜風耳好彩大大下變返正常#青蔥歲月永遠最開心身穿P.E.短褲仔嘅周嘉儀,小學一年級已經有一雙長腿?佢解釋番:「這張應該是四五年班,已經157CM」亦有人留言話:「原來細細個已經知道要守時!」、「小時候已經係小女神」……錯晒呀,人哋係講緊大菜糕同友誼咋!

    (蘋果日報)

     

     

    SHARE