【呢胎係⋯】開心宣布太太懷孕!

    佢哋兩夫婦幾日前先喺IG高調放閃,讓人好奇原因。跟住就爆出太太懷孕嘅消息,昨天佢終於開心向粉絲宣布太太佗B,證實傳聞!透露BB將會喺夏天出世,佢仲爆埋BB性別!恭喜恭喜!

    結婚5年,育有3歲、1歲兩個可愛女兒。日前佢嘅經理人喺fb晒咗一張王力宏攙扶住老婆李靚蕾落樓嘅相,疑似第3度做老竇,昨晚佢就喺北京凱迪拉克中心舉行演唱會,台上佢好開心咁向粉絲證實妻子懷孕,且是兒子,預計夏天出生。

    據了解,王力宏喺台上開心宣佈:「這個視頻是我拍給今年夏天即將到來的兒子。」現場並播放送給兒子的影片,內容是一個華裔小男孩在沙灘上跑,沒有任何對白。佢哋兩夫婦幾日前先喺IG高調放閃,讓人好奇原因。

    記者後來發現他的經理人fb有張相,只見王力宏喺演唱會後台,小心翼翼咁牽著老婆走落樓梯,王太連身寬鬆褲裝與平底鞋,肚子微微隆起,看來有喜,但他未回覆記者求證,王力宏昨天終於證實即將三度當爸。

    (蘋果日報)

    SHARE