【吳鎮宇張智霖開工撞正縱火案】被炸彈綁實 胡杏兒話…

    吳鎮宇、張智霖(Chilam)、胡杏兒、古天樂上月為邱禮濤執導嘅電影《暗黑者》宣傳,當日佢哋透露電影會喺今個月開拍,Chilam飾演差人,胡杏兒就係Chilam女友。

    當時Chilam及鎮宇正為電影開工。(Kenlee Lee香港突發事故報料區)

    Chilam同鎮宇今日就喺深水埗北河街開鏡拍攝,不過期間有一後巷嘅雜物埋突然起火,着住避彈衣嘅Chilam同鎮宇都要返去安全地方。

    至於Chilam女友胡杏兒就向《蘋果》報平安表示:「我今日冇拍,只係喺帳篷同導演傾角色,我見到警車同消防車。」據知今日拍攝場口係張建聲被炸彈綁實,張智霖同吳鎮宇趕往勇救。

    警員及消防員接報調查北河街一單縱火案。

     

    製作《死亡通知單:暗黑者》之中國3D數碼娛樂負責人今日回覆《蘋果》:「今日我哋喺北河街拍戲,拍拍吓見到有火燭車停咗喺度,原來現場樓上發生小火,當時劇組喺街頭拍緊嘢,見咁嘅情況都有停機,大家就放埋lunch先再拍番。我哋唔清楚起火原因,但對拍攝冇任何影響。」

    吳鎮宇都有在場拍攝電影

    胡杏兒的圖片搜尋結果

    Chilam劇中女友唔使開工,但有到場傾角色,佢報平安表示見到警場同消防車。(資料圖片)

     

     

     

    (Apple Daily)

    SHARE