【最好嘅抗氧化物品】46嵗朱茵保養秘訣大曝光!

    46歲嘅朱茵噚日到台北出席活動,着上紅色晚裝配上約3億5300台新台幣(近億港元)嘅珠寶出場,閃爆全場。一向好少公開提及老公黃貫中嘅朱茵,亦大方放閃,話老公由交往時已經開始買珠寶送俾佢,而且仲要係每年越買卡數就越大,朱茵仲話:「戴珠寶都是要給老公看,去拍拖一定會戴,在他身邊,我戴特別多」,呢番話俾佢身上嘅珠寶更閃呢!

    朱茵話,老公黃貫中都會揀好珠寶喺佢生日或者一啲紀念日子直接送俾佢,而佢亦唔會話唔鍾意,佢笑言:「因為說不喜歡,就怕未來沒珠寶收。」朱茵話,同黃貫中由交往時嘅第一個情人節,已經送手鐲俾佢,當時佢仲取笑老公話佢想用個手鐲嚟鎖住佢。至於當時嘅回禮,朱茵就話係一盞玻璃燈,除有一片光明嘅意思外,燈仲對佢作詞、畫畫都好有幫助。

    已經46歲嘅朱茵,依然保養得宜,問到佢嘅保養心得,佢坦言秘訣就係「保持開心、開朗」,佢仲話為咗俾囡囡正能量,自己亦要擁有正能量,佢認為正能量就係最好嘅抗氧化物品。

    朱茵 女兒的圖片搜尋結果

    相關圖片

    朱茵囡囡超得意呀!

     

    (Apple Daily)

    SHARE