【外表唔太重要】應采兒:我不希望Jasper娶一個跟我一樣的

    陳小春早前同囝囝Jasper上大陸真人騷,又不時同老婆應采兒喺大陸節目中晒恩愛,成家喺大陸人氣急升,近日應采兒做大陸真人騷《真心大冒險》嘅明星戀愛觀察團,噚日喺長沙舉辦媒體見面會,應采兒先同在場嘅參加者講自己愛情觀,鼓勵年輕人要多啲累積戀愛經驗,應采兒直言唔覺得第一次戀愛就要進入婚姻:「經歷了分手之後, 才知道這種男生、女生到底適不適合自己。年輕的時候都不一定清楚瞭解自己要的是甚麼,你怎麼知道對方要的是甚麼,還是多體會多看看。」

    應采兒仲大爆初戀發生喺美國讀書嗰陣,嗰時流行用數字代碼發短信,譬如「6000就代表是good」等,應采兒現時已為人母,對於囝囝未來擇偶要求,應采兒坦言女仔人品最重要,外表反而唔太重要:「怎麼對待家人,怎麼為人處事。我不希望兒子(Jasper)娶一個跟我一樣的。」應采兒笑住解釋屋企只需要佢一個「leader」就可以,其他都係「follower」,唔想喺家中見到「另外一個自己」,認為一個「應采兒」就夠,一山不能藏二虎,應采兒笑言:「我會hold不住她。找一個話少,安靜一點、溫柔的吧。」

    此外,乖乖嘅Jasper平日都好文靜,應采兒爸爸噚日喺微博貼出小小春嘅近照,原來Jasper拉住外公喺露台玩煮飯仔,要同外公打邊,仲擺咗好多公仔喺地下,扮係佢哋嘅朋友。

    外公留言:「大概太累了,不然怎麼會睡成這樣。」

    之後一張相見Jasper瞓咗喺地毯上,睡眼惺忪,似乎玩好到好攰。

     

    (蘋果日報)

    SHARE