【請呢三個人出席生前葬禮】邵音音淚崩:佢改變咗我嘅人生

    奇妙電視《使乜驚 大兩Gen》繼之前幫黃文慧搞咗個婚禮,原來又為67歲的邵音音預先辦一個生前葬禮,安排於後日節目最終回播出。

    患有心臟病的音音姐,早於十多歲已患皮膚癌,一直低調抗癌的音音姐,曾有不平凡的經歷,亦早已將生死看化。節目中,她請來了三位生命中最重要嘅人出嚟,包括杜汶澤、郭子健同彭浩翔,然後由鄺芷凡、吳智杰代佢同「音音三子」進行深情對話,拍攝期間音音姐匿埋喺另一間房,唔俾三子知道。

    對話中,阿澤表示對音音姐無限感激,原來倉田保昭參與佢部《空手道》演出,全憑音音姐介紹。當兩個主持問佢如果可以重新選擇時,會揀音音姐定係田蕊妮?阿澤就話:「我會揀音音姐嚟『搞』,揀田蕊妮做老婆!」

    導演郭子健就話佢首次執導嘅《野。良犬》,令音音姐首獲金像獎最佳女配角,而呢部戲亦獲得多個國際電影獎項。郭子健由衷地謂:「冇音音姐,就冇我!」音音姐聞言即激動流淚:「郭子健改變咗我嘅人生!我曾經係艷星,一直自暴自棄,但能夠攞獎,令我重新振作,令我肯定自己嘅價值。」

    除咗訪問「音音三子」,音音姐仲揀咗啲「遺物」送俾三子做紀念,包括送「士巴拿」俾阿澤,阿澤見到忍唔住笑問:「你送個士巴拿俾我,係咪想我扑你?」至於士巴拿背後故事,後日節目中就會揭曉。

    (蘋果日報)

    SHARE