【而Kary就⋯】Miki親自恭喜Kary佗B

    楊愛瑾(Miki)今日喺西寶城出席奧比斯活動,囝囝Luken上個月一歲生日,現時Miki都努力尋求生活上嘅平衡,仲計劃同老公二人世界去旅行,但係呢,Miki就話自己實唔捨得囝囝。

    係咪已經計劃再生B?Miki話:「都有傾過,不過依家未完全開始努力,少少想隨緣,因為唔想隔咁耐。」係咪想生個女湊個好字?佢就笑謂:「係天畀嘅,當然開心,有個仔就想有多個女,不過到時如果係仔都開心嘅,咁活潑可以一齊玩。」

    之前因為有傳Miki爆閨密吳雨霏(Kary)小產,致姊妹關係決裂,如今Kary已經成功懷孕,有咗6個月,Miki話:「好開心呀!生小朋友我覺得係一份禮物,係冇辦法形容,以前人哋付出去愛你,依家自己付出愛,做媽咪好偉大,我知道都戥佢開心,係女性好大嘅轉捩點。」

    Miki仲話有親自恭喜Kary,對方亦有回覆。至於問到會唔會分享育兒貼士?Miki就話:「我啲記性差咗好多,好快唔記得,好健忙,講完都唔記得,要補一補腦同眼。大家得閒都想聚一聚,不過佢第一胎要準備好多嘢,唔急嘅。」問到Kary有冇同佢分享呢胎係仔定女?Miki話:「冇問呀,等佢遲啲自己講。」

    (蘋果日報)

    SHARE