【48歲高齡佗B】感動報喜:我哋將會多個人仔,好期待見到佢

    二人於2010年12月撻着,翌年6月火速拉埋天窗,不時恩愛出席公開場合晒恩愛,結婚多年都未生下兒女,今次自爆高齡佗B令不少粉絲大為驚喜!她表示快將見肚:「都好開心,我哋將會多個人仔,好期待見到佢(BB)!」

     

    48歲《盜墓迷城》(Mummy)女主角麗歌慧絲(Rachel Weisz)近日宣布與50歲「占士邦」老公丹尼爾格力(Daniel Craig)成功造人,準備迎接首個愛情結晶品!她表示快將見肚:「丹尼爾和我都好開心,我哋將會多個人仔,好期待見到佢(BB)!」不過就仲未知道BB性別。二人於本月9日亦有拍拖出席活動,當時麗歌以紅裙遮肚,而丹尼爾不時拖實老婆,完全係廿四孝老公!女方本周三單拖出席電影活動時亦以鬆身衫遮肚,未見孕味!

     

    二人於2010年12月撻着,翌年6月火速於紐約拉埋天窗,不時恩愛出席公開場合晒恩愛,雖然雙方分別與前導演男友Darren Aronofsky及前妻Fiona Loudon育有仔女,但麗歌與丹尼爾結婚多年都未生下兒女,今次自爆高齡佗B令不少粉絲大為驚喜!

    荷里活與歌壇近年都有女星及歌手高齡佗B,包括50歲的珍納積遜(Janet Jackson)以及44歲的Gwen Stefani,仲有46歲時爆出佗B的前「邦女郎」荷爾芭莉(Halle Berry)!

    (on.cc東網)

    SHARE