【抱B媽咪唔方便】4歲兒子即爲母親代勞

    「係我近來見過最好畫面!」昨日(20日)旺角街頭出現的一幕,令不少網民覺得孝感動天。一名目測約4歲的小男孩,知道母親正抱着嬰兒,難以自己彎下身子綁鞋帶,於是即蹲下埋首為母親代勞。有路過的司機目擊過程,立刻拍下動人的一幕。

     

    「唔知呀,覺得個世界都仲有美好嘅事。個細路仔斯斯文文好乖。」目擊者大讚男孩的舉動,相片事後被上載到Facebook群組「馬路的事討論區」,事發於昨日下午5時許,當時該名手揪着羽毛球拍及袋子的小男孩,在旺角花園街近好景商場,一間食店門前為相信是其母親的女子綁鞋帶。

    「見到好多都係倒返轉頭,老豆老母仆晒喺地幫仔女綁鞋帶,呢個細路抵讚!」網民除了大讚男童年紀小小就懂得綁鞋帶,已十分了不起外,更大讚他孝順,認為他的家教很好,大讚男童是乖仔、是暖男。

    網民有話說

    Fo Fo Wong:咁辛苦生你出嚟,值得!

    謝利:話畀佢學校知,做模範生。

    Sam Chan:唔好玩啦,孭住bb喺前面根本綁唔到鞋帶,就算綁到都好辛苦,不過個小朋友值得一讚…

    Ben Wong:我驚小朋友唔識綁蝴蝶結,打咗死結就…

    Bobby Ho:一件好浪漫的事

    Marcus Fong:感動,此情此景在現實社會就等同神奇迹

     

     

    (facebook / on.cc)

    SHARE