【霸氣反擊】乖乖女唐詩詠突然嬲爆發晒火!

    一向被外界譽為「絕世好女友」嘅藝人唐詩詠,雖然緋聞唔少,但係佢嘅乖乖女形象一直深入民心,仲被網友稱為「Girlfriendable」!

     

    自從佢上年同洪永城分手後,一舉一動都成為傳媒焦點,而最近屢傳二人復合,雖然佢哋否認傳聞,不過有網友就直指唐詩詠借對方煲新聞,更以「唐姨」稱呼佢,搞到平時沉得住氣嘅唐詩詠都忍唔住同網民開戰!

     

    日前唐詩詠照常喺社交網上載一張生活點滴相分享時尚心得,但有位網友就留言「唐姨唔好再煲新聞喇」,而唐詩詠就霸氣回覆「新聞冇得自己煲」,點知就引起罵戰!嗰位網友繼續留言話:「呢幾個月有意無意提起洪仔(洪永城),居心叵測。」之後唐詩詠火速回覆對方:「係記者問定自己提你都分唔到,呢段對話可以唔使繼續。」仲有禮以「have a good day」拜拜對方,其實睇得出唐詩詠想終止罵戰,不過嗰位網友繼續搵「罪證」質疑唐詩詠,話佢訪問中透露手機密碼會用男友生日日期,刻意將話題扯到感情上。

    詩詠霸氣回應!

     

    最後唐詩詠回覆網友:「珍惜那些相信你,鼓勵你,看見你價值的人,因為他們讓你更加相信你自己。同時也要理解與包容那些否定你,挑剔你的人,因為他們會令你更加堅強。」當然有人撐就有人反,「撐唐」同「反唐」粉絲兩邊分別展開罵戰,至今仲未停火!

    洪永城

     

    (on.cc)

    SHARE