【送樓做賀禮】梁浸浸做花女!

    開Party慶祝最後一次單身,不過就冇透露更多詳情,原來係驚喜嚟!婚紗、酒席樣樣都有人爭住認頭,準新娘真係好幸福~佢仲坦言話收到上海一層樓做結婚賀禮!真係超有心啊,仲有仲有,梁浸浸做花女,真係超令人期待~

    英皇藝人鍾欣潼(阿嬌)及英皇娛樂集團營運總裁霍汶希(Mani)於灣仔一間酒店出席內地綜藝節目《櫻花女生》香港啟動之夜。Mani於台上宣布英皇將會與映客合作打造「櫻花女生」,全力發掘新人、新面孔。而阿嬌化身「女生集結官」,鼓勵女生追尋夢想,指櫻花女生最緊要美、有自信,才會有獨特的味道。

    楊生比爹哋還要親

    期間,司儀問是否五月好事近,阿嬌只表示還未決定,當再追問時,她表示之後只是與朋友有個單身派對。Mani即代她回答,表示大家只想給阿嬌一個驚喜,類似一個廿多人的小型派對,以慶祝阿嬌最後一次的單身。問派對何時舉行?阿嬌故作神秘的表示保秘,不會透露日子,因為是私人派對。

    問婚禮籌備進度如何及何時註冊?她謂:「未定,應該會今年註冊,日子就未定,而擺酒就會喺香港。(點解仲未定?)因為大家都好忙!」Mani又為她補充謂:「依家最頭腦係搵場地,一生人一次嘛,雖然有楊生(楊受成)支持,但搵場地真係好頭痛。」

    龍虎蛇收開門利是

    另外,問是否楊受成在上海送樓給她作賀禮?阿嬌不諱言:「係呀!(酒席都係楊生負責?)都係呀!楊生就好似我爸爸咁。(到時會否斟茶畀佢?)未知!未安排。(叫埋楊生送首飾?)再要咁多,我驚佢炒我。」問是否正覓愛巢?她謂:「搵緊,香港有我屋企,台灣就難搵啲,婚後都諗住香港、台灣兩邊走,都好近。」

    說到之前容祖兒及蔡卓妍表示會贊助婚紗,阿嬌表示還未揀,但都不會揀太貴,笑言事前會報價,絕不會揀天價的婚紗。Mani又指之前三位「靚媽」食飯,大家想問嬌媽想要甚麼禮物,說到花女會否找鄭希怡女兒梁浸浸時,阿嬌表示都可以,而姊妹團都是容祖兒、鄭希怡及蔡卓妍「龍虎蛇」三位,問是否很多朋友自薦做姊妹?她笑言最緊要開門利是識講價。

    (on.cc東網)

    SHARE