【林心如向路人求助】原來霍建華真係咁錫老婆!

    林心如同霍建華婚後,育有一女「小海豚」,林心如除專心相夫教女,亦要忙於自己嘅演藝工作,但見佢都兼顧後頭頭是道。

    噚日就有大陸網民野生捕獲到佢一個去咗超市入貨,但原來佢係返咗大陸參與節目嘅錄影,節目內容就係要佢去超市買餸,但係見到林心如原來對煮飯一竅不通,就連麵粉跟小麥粉都不太會分辨,網民見到就讚霍建華太錫老婆喇!

    當日拍攝時,見到林心如着住牛仔褲加一件乾濕褸,現身大陸一間超級市場,好多網民見到都即時影相同拍片,然後就上載到社交網同大家分享啦!見到林心如喺超市好專心咁挑選食材,其間佢見到有人影相同拍片,佢都好友善咁同圍觀嘅市民打招呼。但係呢位靚媽原來唔係好識煮嘢食,連小麥和麵粉都分唔清楚,搞到要向超市嘅人求助,林心如見到咁多食材,仲好驚奇咁問:「這麼一大包,我怎麼買」?

    林心如話,其實老公好鍾意一個人去行超市,佢仲話如果保母要照顧囡囡行唔開,老公更會自己踩單車去超市補貨,原來霍建華真係咁錫老婆,唔怪得林心如對食材嘅認識咁少啦!

    好多網民都話好羨慕佢有個咁好老公,又話霍建華咁錫林心如,一定唔捨得俾佢下廚喎!

    (蘋果日報)

    SHARE